اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است
سرخط خبرها

آغاز ثبت نام چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» در سراسر کشور

  • کد خبر: ۱۸۷۱۱۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
آغاز ثبت نام چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» در سراسر کشور
به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» به صورت کشوری آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» طرح مشترک قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی است که تیرماه سال ۱۴۰۰ مصادف با میلاد حضرت رضا(ع) در سراسر کشور با هدف گسترش فرهنگ قرآن خوانی و آموزش روخوانی قرآن و صحیح خوانی نماز و تدبر در قرآن به مخاطبان ۸ سال به بالا در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

به گفته مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، ثبت نام مرحله چهارم این طرح با محوریت حفظ جزء۳۰ قرآن کریم آغاز شده است.

حجت‌الاسلام میریان با اشاره به برگزاری مرحله چهارم طرح «من قرآن را دوست دارم» در دو روش برای نوجوانان ۸ تا ۱۵سال و بزرگسالان ۱۵ سال به بالا، اظهار کرد: برای هر ماه آموزشی در دوره حفظ جزء۳۰ قرآن کریم، دو روش پشتیبان پیش بینی شده است. اولین روش جلسات آنلاین برای نوجوانان که در طول ماه ۸ جلسه است، در یک ماه ۴ نوبت تماس تلفنی مربیان با شرکت کنندگان طرح انجام خواهد شد. در مجموع برای دوره‌های نوجوانان، ۵ ماهه (۶۰ جلسه آموزشی آنلاین و تلفنی) و برای جلسات بزرگسالان، ۴ماهه (۴۸ جلسه آموزشی آنلاین و تلفنی) در دستور کار قرار دارد. در پایان از متقاضیان آزمون اخذ و گواهینامه رسمی اعطا خواهد شد و در قرعه‌کشی جوایز نقدی شرکت داده خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری موفق سه مرحله روخوانی قرآن کریم، تجوید الصلاه و تفسیر و تدبر قرآن کریم طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» افزود: تاکنون ۵۶ هزار قرآن آموز از سراسر کشور در طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» شرکت کرده‌اند و ۷ دوره قرعه کشی در بین شرکت کنندگان این طرح انجام شده که ۱۰۵ نفر از برگزیدگان، جوایز خود را دریافت کرده‌اند. در هر دوره قرعه‌کشی یک جایزه ۱۴ میلیونی و ۱۴ جایزه یک میلیون تومانی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->